12 Aralık 2009 Cumartesi

Pudingli 5 kat


Geçen gün yetur'da gördüm. İsmini değiştirdim. Fazla yorum yapmayacağım, deneyip yorumu size bırakıyorum :)) Teşekkür ederim Yetur ;)


1 paket kakaolu puding
3,5 su bardağı süt
2 paket sade petibör büsküvi
1/2 çorba kaşığı margarin veya tereyağ

Pudingi arkasındaki yazan tarife göre pişirin. Benim pudingim 3,5 su bardağı süt ile yapılıyordu.Pudingi yaptıktan sonra hemen içine margarini koyun ve eriyene kadar karıştırın. Büsküvilerinizi pudingin içine atın ve çıkarın. Servis tabağına ya da kağıt kek kalıplarına koyun. Aynı işlemi yaparak bu şekilde 5 kat yapın. Üzerine hindistan cevizi ile süsleyerek dolaba koyun. Soğuduktan sonra servis yapın...

Afiyet olsun...

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Allah diyorum bu görüntü karşısında daha ne diyeyim

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ellerine sağlık şifa olsun

CAHİDE dedi ki...

hem kolay,hem doyurucu daha ne olsun.sizlere afiyet olsun,ellerinde dert görmesin canım...

Küçük Sofra dedi ki...

Kendimce; teşekkür ederim canım... Son dilimini akşam üstü ben yedim...

Susamçörekotu; sağol canım.

Cahide abla; sağolasın. Tatlı krizine giren bir paket büsküvi ve bir paket puding ile giderebilir krizini :))

pelince dedi ki...

çocuklarında çok seveceği bir lezzet,ellerine sağlık...
Sevgiler..

yeşim dedi ki...

çok güzel görünüyorlar canım ellerine sağlık.güzel bir hafta sonu diliyorum.sevgiler.