9 Ocak 2010 Cumartesi

Güneş Işığı Ödülü...


Ödülüm...

Pembe Tatlar ve Emine'den bana ödül olduğunu görünce çok sevindim. O kadar güzel blogların sahipleri arasından seçim yapmak zor olsa da mecburen seçmek durumundayız ;) İlk önce teşekkür ederim Pembe Tatlar ve Emine

Ödülün sahibi 12 kişiyi seçecek ve o 12 kişinin bloglarını ziyaret edip, "blogumda ödülün var" diyecek ;) Bu kadar basit. Aslında bir kaç gündür uzatıyorum çünkü yatak döşek yatıyorum. Aslında yatmıyorum da :)) Çocuklar fırsat vermiyor sağolsunlar... Ne boğaz kaldı ne burun... Üstüne de her yerimin ağrısı eklenince "ağır grip" beni ziyaret etmiş oldu. İlaçsız da aynı vakitte geçeceği için ilaç kullanmıyorum...Çaylarla boğazımı yumuşatmaya çalışıyorum o kadar...

Günlerdir yemekte ekleyemedim, ağzım, dişim ve dilim de yara bu gribin üstüne. Bütün günü çayla geçiriyorum, doyabilirsem akşam biraz yiyebiliyorum sadece... Boğazım öylesine şişmiş ki çay bile içerken acı veriyor...

Neyse bu kadar kasvetli yazı yeter, hepiniz sağlıkla kalın, sağlıklı günler geçirin. Aman dikkat edin bana gelen size de uğramasın...


Mutfaktan Sesler
Badem Limon
Armutun Sapı
Taze Nane

9 yorum:

Disalce dedi ki...

canım çok teşekkür ederim...ismimi orda görmek beni çok sevindirdi...

ayrıca çok geçmiş olsun..hastalığınada çok üzüldüm..geçsin gelmesin.

Esra dedi ki...

Tebrikler...

GÜLSÜM dedi ki...

çok teşekkürler....

Hansa dedi ki...

Canım ya ödül için teşekkürler çok naziksin.
ayrıca çok geçmiş olsun Alla şifa versin.Benimkide pek küçük olmasa da bi yatırmadı ağız tadıyla ki hastamıyım neyim anlıyım :)
ayrıca istediğinde soframa oturabilirsin tatlım..
sevgilerimlee....

CAHİDE dedi ki...

Ödüllerin hayırlı olsun canım.
Demek hasta oldun ha?Çok geçmiş olsun canım benim kendini fazla yorma..

KİZHATCE dedi ki...

merhaba,öncelikle geçmiş olsun diyorum ve şifa diliyorum..ödülün hayırlı olsun,kutluyorum ve sevgilerimi bırakıyorum...

TAZE NANE dedi ki...

Çok teşekkür ederim. En kısa zamanda bloguma koyucam.
Sevgiler.

Pembe Tatlar dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım...

Tebrik ediyorum:))

Lezzet Treni dedi ki...

Canim ayni ödülü bende vermek istiyorum sana,her ne kadar cok gec kalmis olsamda kabul edersen sevinirim.Görüsmek üzere,Sevgiler...