14 Ocak 2010 Perşembe

Yoğurtlu Baharatlı Makarna


Klasik makarna... Ben daha yeni attığım için üzerimden hastalığı, kalan kalıntılarıyla dolaşıyorum hala... Şöyle güzel bir pasta yapıp şenlendiresim var blogumu ama giremiyorum mutfağa. Atamadım rehaveti daha... Biraz da alışmaya çalışıyorum internetsizliğe... Şubatta kapanacak, kendimi alıştırayım diyorum. Yavaş yavaş çekeyim elimi eteğimi... Belli olmaz Rabbim'in hazinesi geniş, olmadık yerden yine sevindirir beni, verir internet... Yazılacak çizelecek çok şey var da... Ben de adaptasyon yok, sorun ben de yani... :)) Bir süre daha buralardayım bakalım, giderken hoşçakalın derim elbet ;)...


1 paket makarna
1 kase yoğurt
Tuz, yağ,
kırmızı biber, nane
Arzuya göre bir kaç diş sarımsak

Makarnanın suyunu kaynatın ve içine tuzunu atın. Sonra makarnalarını ekleyip haşlayın. Haşladığınız makarnaları süzün. Tencereye biraz yağ koyun ve suyu süzülen makarnaları da ilave edip karıştırın. Yoğurtu tuzlayıp karıştırın. Makarnayı servis tabağına alın ve ilk önce yoğurdu üzerine yavaş yavaş dökün. Nane ve biberi de ekleyip servis edin...

Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: