3 Kasım 2009 Salı

İçi süpriz pasta :)


Geçen kış yapmıştım bu pastayı, 1 sene olacak neredeyse...Pasta canavarı olarak gidip gelip yemiştim. Şimdi canavarlar fazlalaştı :) Aslında basit ama eğer yorarsa yuvarlama kısmı yorabilir. Ben yuvarlama da zorlanmıştım biraz. Mutlaka denemelisiniz, çok güzel bir pasta oluyor. Görüntü olarak profiterole benziyor.


1 paket margarin
2 yumurta
3 su bardak un
1 paket kabarma tozu
1 paket vanilya
1 paket kakao
1 su bardağından biraz az şeker

Üstü için
Çikolata sosu

İçi için
4 çay bardağı hindistan cevizi
yarım su bardağı şeker
1 su bardağı süt

Hindistan cevizini ve şekeri bir su bardağı sütle akşamdan ıslatalım .Yumuşamış margarini, yumurtayı, unu, şekeri, vanilya ve kabartma tozu, kakaoyu yoğurun. Hamur yumuşak bir kıvamda olmalı. Ceviz büyüklüğünde toplar elde edin. İçleri içli köfte şeklinde oyup akşamdan ıslatılan hindistan cevizi koyun, yuvarlak bir şekilde kapatıp tepsiye dizin. Piştikten sonra sonra soğutulup sıcak sosa batırılır.

Afiyet olsun...

3 yorum:

visalyolcusu dedi ki...

Canım bloğun hayırlı olsun, çok beğendim. Sık sık uğrarım inşaallah.Bu çikolatalı pastaya benim kızlar bayılır, deneyeceğim.Sana başarılar diliyorum. Selamlar...

ilal dedi ki...

hımmmmmm....çok güzel görünüyo...aklımda olsun

Adsız dedi ki...

harika görünüyor yaa ellerine sağlık ablacım bel geldiğimde bana yapma ben ozaman sorarım sana:D