11 Kasım 2009 Çarşamba

Yumurtalı Biber


Bugün gezmeye gittik, çocuklu gezme yorucu olsa da arkadaşlarımı gördüğüm için yorgunluğa değer. Kızım da arkadaşlarıyla olmaktan çok mutlu oldu. Akşam yemeğine eşim gelmedi, ben de kızım ve oğlumu mutfağa alarak bir güzel patates-biber kızarttık. Bu aperatifi de ben bir yerde görmüştüm ama nerede gördüm unuttum, aklıma geldi kızartma yaparken. Deneyeyim bir daha dedim, güzel olursa eklerim :) Güzel de oldu, değişik bir aperatif olarak pazar kahvaltılarınız da yerini alabilir... Hem basitliği ile de uğraştırmıyor sizi...


2 çarliston biber
1 yumurta
Tuz, kırmızı biber

Biberleri yıkayın, kurulayın ve üçe bölün. Benim biberlerim uzundu, fazla böldüğüm de oldu. Bölme işlemi bittikten sonra kızartın. Kızaran biberleri küçük bir tavaya aldıktan sonra üzerine yumurtayı kırın. Tuzunu atın ve karıştırın. Servis tabağına aldığınız zaman kırmızı biberi de serpip servis yapın.

Afiyet olsun.

Hiç yorum yok: