8 Kasım 2009 Pazar

Tosbik'imin ilk adımları...



Aslında bu yazıyı yazalı biraz oldu ama burada da hatıra olarak kalsın dedim...


Canim oglum, hayatimin ikinci erkeki... Guzel oglum sanki daha dun dogmus gibisin... Ama simdi bakiyorum da zaman gecmis, sen buyumussun... Ama ben seni gozumde buyutmek istemiyormusum...
Hayatinin ilk adimlarini atiyorsun artik... Buyuyorsun... Ben de her gecen gun sizinle buyuyorum, ogreniyorum... Sizinle yeni yeni seyler katiliyor hayatima... Tatsiz tutsuz hayatimin en guzel tadisiniz... En guzel varligim, benim olan iki seysiniz... Herseyin ilkini yasama mutlulugunu tadiyorum... Herseyin ilki sizinle... Dun aksam babandan bana dogru ilk adimlarinla geldin ya, icimde birsey oldu... Buyudugunu hissettim... Yaslaniyor muyum ne?

Oglum, bebegim, ömrüm... Can parcam... Rabbim hayatinin ilk adimlarindan itibaren hep yaninda olsun, elini hic birakmasin ki dusme... Hep dogru yolda dogru adimlarla ilerle... Simdi duse kalka yuruyorsun... Buyudugunde de ayagin takildigi zaman duseceksin, ilk adimlarinda yaninda olup dustugunde seni kaldirdigim gibi, Rabbim bana ömür verirse yine kaldiracagim... Yine tutacagim elinden, yoluna devam etmen icin... Rabbim, daha guzel daha mutlu gunlerinizi gostersin bana...

Seni cok seviyorum oglum...

9 Ekim 2009

5 yorum:

Adsız dedi ki...

çok içten yazmışsınız yaa =)

Küçük Sofra dedi ki...

Teşekkür ederim :)

asmin dedi ki...

:)

MasaAllah canim, yürümeye basladi demek. Benim ogluma izin gelmedi henüz :) Bir ara bayagi bir yürüyordu, simdi 1 adim bile atmiyor. Üstüne gitmiyorum ben de, nasil olsa bir gün yürüyecek Allah'in izni ile...

Asmin

Küçük Sofra dedi ki...

Allah razı olsun. Sıkılmıştır belki yürümekten, nasılsa hayatım boyunca yürüyeceğim diye... :)
Bugün yarın birden yürür inşaAllah...

Adsız dedi ki...

Eymen biraz şekerli Elif biraz tuzlu olmuş :)...