5 Kasım 2009 Perşembe

Vazgeçemediğim kokularım :)

Mimlenmişim, ilk mimim :)) Emine arkadaşım beni mimlemiş :) En sevdiğim 5 kokuyu yazacağım.
Aslında değişir zevklerimiz... Ama çoğunlukla aynı kalırlar... Aynı kalanlar da vazgeçemediklerimizdir...


1 - Oğlumun ve kızımın kokusu...
Vazgeçemediğim, benim olan, bana emanet edilen kuzularımın kokusunu çok seviyorum... Teri bile güzel kokuyor..


2 - Sıcak çay kokusu
Soğuk akşamlar da üşümüşken ya da canım acayip çay istediğin de kokar burnuma burnuma... Sanki daha çok iste der gibi...


3 - Yemek kokusu
Ben acıktığımda herşeyi siler süpürürüm diye düşünürüm. İnsanoğlu açken doymayacağını sanıyor. Sıcak bir yemek kokusu, çorba kokusu... Bugünlerde balık krizindeyim mesela :)) Burnuma balık kokusu geldi buram buram buğulanmış...Hele fırındaki pasta - kek kokusuna asla hayır diyemiyorum :)


4 - Annemin kokusu
Sadece anneciğimi çok özlediğimi ve bu bayram da gidemeyeceğimi söylemek istiyorum...


5 - Şampuan kokusu
Biraz komik ya da garip gelecek ama sıcak bir banyodan sonra yayılan şampuan ve sıcak kokusuna bayılıyorum. Banyodan sonra tertemiz kokan saçlar...:)) Bunun resmi yok :)
Bana dair yeni bilgiler olarakta sayabilirsiniz... Henüz fazla kimseyi tanımıyorum blogdaş olarak, bu yüzden kimseyi mimlemeyeceğim... :)

Hiç yorum yok: